DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

دوشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۸


طرح مجلس برای افشای موارد نقض حقوق بشر در آمریکا 


هفته پيش خامنه‏ای حکم حکومتی تازه‏ای صادر کرد که براساس آن سربازان گمنام امام زمان هرچه زودتر بايد حکومت منحوس امريکا را از صفحه روزگار امحاء نمايند.(تکبير). اولين گام اين حکم، اختصاص بيست مليون دلار برای طرح افشای موارد نقض حقوق بشر در آمريکاست. رهبر فرزانه در اين مورد فرموده است که: بچه‏ها، يعنی سربازان گمنام امام زمان بايد بگردند و معادل موسوی و کروبی و اينها را در امريکای جهانخوار پيدا کنند و آنها را به شلوغ بازی و راه انداختن انقلابی مخملين تشويق و ترغيب کنند. بعدشم بگردند و يک بابايی را پيدا کنند که بگويد که اصلاً اين رژيم منحوس سکولار نيست و اين بابا با معادل اکبر گنجی امريکا در بيافتد و خلاصه کاری بکنند که امريکا شلوغ پلوغ بشود و در صحنه جهانی رسوای خاص و عام شود.

يکی از سربازان گمنمام امام زمام که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاريها گفت که هدف ما اين است که ملت شهيد پرور امريکا را تشويق کنيم که شبها بروند روی پشت بام و با شعار "الله اکبر" – البته به زبان انگليسی - پشت اين رژيم منحوس را به لرزه در آورند، بطوريکه رژيم اوباما، گوگيجه بگيرد و خودش با زبان خوش گورش را گم کند. نام نبرده افزود که هم اکنون برادرا با بوش پدر و پسر در حال گفتگو هستند که ببينند که آيا می توانند اين پدر و پسر را تشويق کنند که حقوق حقه خود را احيا کنند و ادعا کنند که در انتخابات اخير تقلبات گسترده‏ای صورت گرفته و اوباما دروغهای شاخداری گفته است.

قرا است با اين بيست مليون دلاری که مجلس به تصويب می‏رساند، چند فقره تظاهرات در شهرهای بزرگ امريکا راه بيفتد که برادران بتوانند توی آن شلوغی، چند تا جوان امريکايی را نفله کنند، تا ما برايشان در تهران و قم و ديگر شهرهای بزرگ ايران مجلس ختم و فاتحه برگزار کنيم و خانواده‏های عزادار را به محضر رهبر انقلاب بياوريم و در تلويزيون نشان بدهيم که رهبر در حال اعطای بليط رفت و برگشت به ونزوئلا به آنهاست. رهبر فرموده‏اند: "کاری بکنيد که حکومت امريکا مجبور شود چند روزنامه را ببندد و خيلی‏ها را هم دادگاهی کند تا ما در همه دنيا چو بندازيم که دولت امريکا به اندازه کافی سکولار نيست و بايد انتخابات دوباره‏ای برگزار کند. بعدش شعارهای: " ای بی شرف حيا کن امريکا را رها کن" و " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را هم به زبان آنها ترجمه کنيد و از مردم شهيد پرور امريکا بخواهيد که اين شعارها را در تظاهرات بدهند.

رهبر معظم همچنين توصيه کرده‏اند که بعضی برادرهای بسيجی از ايران بروند و به کودکان و جوانان خردسال امريکايی از همه طرف تجاوز کنند و گناه آنرا بندازند به گردن اوباما و اعوان و انصارش. اين کارها دل حضرت ولی عصر را خنک می‏کند و باعث می‏شود که ما مجبور شويم عليه آنها تحريماتی را در سطح جهانی عملياتی کنيم و اورانيوم خودمان را توی اين شلوغی غنی کنيم. ضمناً همتای آمريکايی اکبر گنجی و سازگار و بقيه را هم پيدا کنيد و بياوريد ايران تا همه نوع امکاناتی در اختيارشان قرار دهيم.
ناظران سياسی می‏گويند که اين جريان، حکومت امريکا را حسابی آچمز کرده و بيچاره‏ها نمی‏دانند که دارند می‏روند، يا می‏آيند. بازاريهای امريکا هم منتظرند بدانند که اين تمهيدات رهبر انقلاب بلاخره چه خاکی به سرشان خواهد ريخت.


ارسال یک نظر

شنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۸


پيام رهبـــــــــر به همه بچه‏های خوب 


من که از گل بهترم
پسرم من پسرم
(عباس يمينی شريف)
....

بچه‏ها من رهبرم
از باباهاتون برترم

به عقيده بابام
البته خيلی خرم

"نه بابا، يه کم خـُله"
نقل قول از مادرم

اما اون روزا گذشت
حالا از همه سرم

پيشوای شيعيان
نايب پيغمبرم

البته تو اين روزا
خيلی خيلی پکــرم

بعضی بچه‏های بد
می‏ذارند سر به سرم

شبها جيغ و دادشون
داره می کنه کـَرَم

هی ميگن: "گمشو برو"
کجا بگذارم برم؟

زنده باد و مرده باد
همه را قبول دارم

ولی رفتن نداريم
من نمی‏تونم برم

ناگزيرم بزنم
دو سه بست و يک گرم

ولی کاری نميشه
نميتـــونم بپـــــرم

جبرئيل حال نميده
نمياد دور و برم

نمی‏دونم ته کار
چی می‏شه مقدّرم!!

بچه‏ها من رهبرم
نذارين سربه سرم

جيغ وداد شماها
می کنه خون جگرم

زهرمارم ميشه اين
چند تا بست آخرم

دوست دارم توپ بشم و
بپرم شيرجه برم

دوست دارم خيال کنم
توی حوض کوثرم

بچه‏ها من رهبرم
نزنيد تلنگرم

نذاريد بيخودکی
من زدستتون برم


ارسال یک نظر

سه‌شنبه، مرداد ۲۷، ۱۳۸۸


سـنگســـــار 


سگ حاکم، او را گاز گرفته‏بود. با برانکارد از بيمارستان به دادگاه بردندنش. جرم خيلی جدی بود. قاضی پرسيد: تخم تو در دهان سگ مـا چه می‏کرد؟ خواست بگويد: "تخم منو پس بده"، اما قاضی بی آنکه به او امان دهد، حکم سنگسارش را صادر کرد.


ارسال یک نظر

جمعه، مرداد ۲۳، ۱۳۸۸


از گلستان من.... 


آورده اند که روزی جمعی از طلاب اصلاح طلب به بيت رهبری رفتندی و او را به زبان، "خر چه داند قيمت قند و نبات"، اندرز همی دادند که ای فلان (فلان شده)* ايوان، مدائن را آئينه عبرت دان و از خر ِ دجال فرود آی که عزل محمود، همانا بستن دکان بی بی سی و دهان بهنود.

رهبر با شنيدن اين سخنان جوش آوردی که من اهل کوفه نيستم، فلان (فلان شده) تنها بماند. اين بگفت و فی‏المجلس از آنان خواست که مجلس ترک گويند و به حجره‏های خود بازاندر شوند.

بعدش رهبر هرچی دنبال تسبح شاه مقصودی که دستش بود گشت پيداش نکرد. يکبار ديگه همه جا را گشت؛ زير پتو، جيب قبا، لای ليفه تنبان. اما پيدا نشد که نشد. مطمئن شد که يکی از اون طلبه‏های دزد ِ پدرنامرد، اون رو کش رفته. به دفتر رئيس جمهور منتخب و محبوب زنگ زد و موضوع را با او در ميان گذاشت. رئيس جمهور محبوب هم پشت تلفن با جنباندن سر ودُم و آن خنده‏های رهبرکش، تائيد کرد که کار يکی از آن خس و خاشاکهاست. بعد از قدری شور و مشورت، قرار شد که رئيس جمهور محبوب از چندتا از سربازان گمنام امام زمان برای پيدا کردن اين تسبيح کمک بگيرد.

فردای آنروز وقتی رهبر بساط عبادی-سياسی منقل را پهن می کرد، ناگهان تسبيح از زير منقل سُر خورد و افتاد پايين. (تکبير)
فی‏الفور به رئيس جمهورمحبوب زنگ زد و گفت که بلاخره امدادهای غيبی و نورانی حضرت عج کار خودش را کرد و....
رئيس جمهور منتخب پريد تو حرف رهبر که بيخود کرده، همه اون عوامل کثيف خارجی، به دزدی و اهانت به بيضه اسلام و نوکری انگليس و امريکا و فرانسه و اسرائيل اعتراف کرده اند همين حالا هم در دادگاه عدل الهی هستند. سفير انگليس همين الان در دادگاه، جلوی دوربين صدا و سيما اعتراف کرد که اين توطئه، کار دولت مطبوعش بوده و سربازان گمنام امام زمان تسبيح را هنگام فرار از مرز در جيبش پيدا کرده اند.(تکبير)

...............
* جملات اصلاحی در پرانتز، از سردبير است.




ارسال یک نظر

پنجشنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۸


شـگفـتـی 


دهانت را ...... سرويس می کننند
مبادا که گفته باشی: "الله اکبر"

دلت را .. .....
نه، شکم ات را سفره می کنند
مبادا يا حسينی، مير حسينی، چيزی در آن.....

روزگار عجيبی‏ست واقعاً
آخوند‏ها از"يا حسين" و ميرجسين هراسانند

سبزه قبا را با توپ می زنند
تا از دکه سبزی فروشی نسق بگيرند
ای علی ِ مرتضی
با شال سبزت چه می کنی؟

اينک گزمگانند
در کمين سبزه بر سفره هفت سين
و توطئه سبز سيزده بدر
آن كه بر در می‌كوبد شباهنگام
به كشتن تو آمده است، نه ميرحسين

روزگار عجبيبی ست واقعاً
آخوندها از از اسلام هراسانند


ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر