DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

شنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۸


پيام رهبـــــــــر به همه بچه‏های خوب 


من که از گل بهترم
پسرم من پسرم
(عباس يمينی شريف)
....

بچه‏ها من رهبرم
از باباهاتون برترم

به عقيده بابام
البته خيلی خرم

"نه بابا، يه کم خـُله"
نقل قول از مادرم

اما اون روزا گذشت
حالا از همه سرم

پيشوای شيعيان
نايب پيغمبرم

البته تو اين روزا
خيلی خيلی پکــرم

بعضی بچه‏های بد
می‏ذارند سر به سرم

شبها جيغ و دادشون
داره می کنه کـَرَم

هی ميگن: "گمشو برو"
کجا بگذارم برم؟

زنده باد و مرده باد
همه را قبول دارم

ولی رفتن نداريم
من نمی‏تونم برم

ناگزيرم بزنم
دو سه بست و يک گرم

ولی کاری نميشه
نميتـــونم بپـــــرم

جبرئيل حال نميده
نمياد دور و برم

نمی‏دونم ته کار
چی می‏شه مقدّرم!!

بچه‏ها من رهبرم
نذارين سربه سرم

جيغ وداد شماها
می کنه خون جگرم

زهرمارم ميشه اين
چند تا بست آخرم

دوست دارم توپ بشم و
بپرم شيرجه برم

دوست دارم خيال کنم
توی حوض کوثرم

بچه‏ها من رهبرم
نزنيد تلنگرم

نذاريد بيخودکی
من زدستتون برم


ارسال یک نظر
Comments:
واي اگرخامنه اي حكم جهادم دهد سايت شما هم نتواندكه جوابم دهد
 
ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر