DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

پنجشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۵


آی کفری ام از دست اين ...... 


آی کفری ام از دست اين آخوندهای فکلی که مرتب خرافه و خريت را درقالب انديشه های مدرن به خورد جوانهای ايرانی می دهند. اين آخوندکهای کراواتی که کشته مرده "عرفان" و "معنويت"، هستند و سينه چاک مولوی و گذشته مشعشع(!؟) اين آب و خاک. از روزی که آخوندها دانشگاه را جز برای فرزندان خود حرام کردند، اين آفات ِ ذهنی در کشور ما پيدا شده اند و متاسفانه روزبروز هم بر تعداد اين خالی بند ها اضافه می شود.

آی کفری ام از دست خنده های واسمه ای و سوزناک احمدی نژاد که بصورتش زار می زند و در نظر هر ايرانی از ناله شهيدان کربلا جگر خراش تر است.

آی کفری ام از دست اين اُورانيومهای داخل ديگ اسلامی که دارند به بهای فقير کردن ملت غنی می شوند.

آی کفری ام از دست اونايی که تا نکته ای روشن می شود و معمايی حل می گردد، ادعا می کنند که از اول آن را می دانسته اند و آنگونه فکر می کرده اند. گويا همه ايرانی ها ازپيش از انقلاب با اهميت دموکراسی و حقوق بشر و نفی خشونت و اينها آشنا بوده اند و اين اهميت را به دوستان و آشنايان گوشزد کرده بوده اند، اما گويا گوش شنوايی نبوده است و مردم " همه با هم" تصميم گرفته اند که با " وحدت کلمه" يک " ملت هميشه در صحنه" بوجود بياورند. اين روزها کمتر کسی را می بينی که در زمان انقلاب در تظاهرات شرکت کرده باشد و به جمهوری اسلامی رای داده باشد. همه دوست دارند بپذيرند که دست اندرکاران انقلاب و به ثمر رسانندگان آن، همه فلسطينی و لبنانی بوده اند.

آی کفری ام از دست اين امام مسجد برلين که بجای آنکه چيز آلمانيهای تازه مسلمان شده را از جلو ببُرد از عقب اين مادر مرده ها را .....

آی کفری ام از دست شيرين عبادی که انگار از ته زباله دان تاريخ ظهور کرده است و همه کاسه کوزه ها را سر ِ آمريکا خراب می کند. آخه بگو: زن، تو مملکت خودت زن آبستن را سنگسار می کنند، آنوقت تو برای………..

آی کفری ام از دست خنده های واسمه ای و سوزناک احمدی نژاد که بصورتش زار می زند و در نظر هر ايرانی از ناله شهيدان کربلا جگر خراش تر است.


ارسال یک نظر
Comments:
آقا جان شما تنها کفری نیستید تا آنجایی که من حس می‌کنم اکثر آنهایی که بیشتر از یک گرم سلول مغزی در کله دارند از این رژیم و تولیداتش منتفراند، حالا می‌خواهد این تولیدات اورانیوم باشد، پشکل بره یا آخوند فکلی
 
helo.I want say to you that:
I be glad to see when I read your weblog by my email address
thank you my friend
shirin ...(web)
 
ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر