DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

جمعه، مهر ۰۷، ۱۳۸۵


امام زمان در لندن ظهور کرد!!! تکبير. 



شاه آمد و ماه آمد
خورشيد ز راه آمد
با جت خداپيمــــا
خوش از ته چاه آمد!

بعرض مومنين و مومنات بايد برسانم که تمثال بی مثال آقا را در اينجا آورده بودم ، يکی از امت هميشه در صحنه برقی ( با ايميبل) ياآوری کرد که اين عکس کپی رايت دارد و من بدون اجازه آن را چاپ کرده ام و .... اين که خلاصه ديگه الان مثل عصر غيبت نيست که هرکه هرکاری خواست بتواند بکند. ماهم عکس را از ترس برداشتيم اما آنها که مايلند می توانند در اين عکس را در گالری بيت امام
در اين آدرس مبارکه رويت کنند. التماس دعا.



بالاخره آمد. امام زمان را می گويم. حضرت در اولين جمعه ماه رمضان در لندن ظهور کرد و چشم مردم شهيد پرور لندن را به جمال ِ بی مثال خودش منور کرد. بفرما، اين هم عکسش. مثل شاخ شمشاد، به کوری چشم کفار و اجانب و ضد انقلاب نشسته است و بروبر همه را نگاه می کند. سطر اول تابلوی بالای سرش هم نوشته است؛ " الداعی الاجل سيدنا محمد برهان الدين، امام زمان. "

تکبير.


البته قرار بود که از ته چاه جمکران بيرون بيايد اما انگار مصلحت نبود که حضرت بيش از اين در آنچاه بماند. خُب، بن لادن هم در غاز زندگی می کند، آنوقت امام رافضيان در آن چاه نمور؟ نه، درست نبود. اما چرا ظهور در لندن؟ نکند می خواهيد بگوييد که اينم نعوذ بالله کار انگليسيهاست! اگر عقيده تان اين است، با تمام احترامات فائقه ای که برايتان قائلم، دعا می کنم که خدا رويتان را سياه کند. خُب، لابد مصلحت الهی در کار بود ه است. البته جای تعجب که ندارد. دارلبلد ِ لندن از دير بار دارالعلما بوده است و چه علمای اعلامی که حتی برای عمل بواسير هم که شده، به اين شهر سفر نکرده اند. همين آيت الله سيستانی آخرينشان بود. اصلاٌ چرا راه دور برويم؟ مگر آقای خاتمی خودمان به تازگی به آمريکا نرفت؟

آمده است تا جهان را پر از عدل و داد کند. آمده است تا گرگ و ميش با هم چرا کنند. البته قرار بود سينمای فردين و بطری های پپسی را هم به تساوی بين مردم تقسيم کند، اما گويا هم اموال مرحوم فردين و هم کارخانه پپسی در مصادره بنياد مستضعفان است. البته قرار بود وقتی که می آيد کُلی بزن و بکُش راه بيندازد و دمار از روزگار کفار در بياورد، اما گويا از بزن بزن خبری نيست! بعضی از مومنينی که اين روزها فوج فوج خدمت آقا می رسند، دلسرد برمی گردند. چندی تايی می گفتد که ما يواشکی با خودمان چاقو و پنجه بوکس و پاشنه کش هم برده بوديم که اگر حضرت فی البداهه حکم جهاد دهد، دست بکار بشيم، اما ديديم که نه خير، ايشان نه تنها قصد کُشت و کشتار ندارد، بلکه خيلی هم از لند ن خوشش آمده است و بر تخت امامت تکيه زده است و بالای سرش هم نوشته است که؛ " اينجا مثل خونه خودم." الله اگبر! آخه چه مصلحتی می تواند در کار باشد. چرا حضرت عتبات عاليات را ول کرده است و به در بلاد کفر ظهور کرده است؟ خدا داناست.

البته شايد حضرت هم مثل امت، از کشورهای اسلامی دل بريده است و اول می خواهد اروپا را پر از عدل و داد کند؟ شايد. شايد هم برای عمل جراجی آمده است؟ خدا نکند. نه.
من حدس می زنم که جواب جلوی رويمان است. يکبار ديگر خوب به تمثال بی مثالش نگاه کنيد. زير پايش چند تا شال مخمل آويخنه اند. اين يعنی چه؟ انقلاب مخملين. حضرت آمده است تا انقلاب مخملين اسلامی از دل اروپا راه بيندازد. الله اکبر. بعضی ها اين مسئله را درباره سفر خاتمی به امريکا می گفتند. اما نه، کسی خاتمی را داخل آدم نمی داند. اين کار خود آقاست.

تکبير.


ارسال یک نظر
Comments:
همون طور که فرموده بودید کار کار انگلیساست آقا جان
تازه غلط کرده بدون اجازه آیت الله مشکینی قدم رنجه کرده به انگلیس
 
ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر