DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

سه‌شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۵


ســـاقی 



به سرعت 180 می دهد ساقی
خيال کرده نمانده ا ست فرصتی باقی

گشاده روی و سبکبال و نرم و گرم و خراب
به پشت بار نشسته است لخت و ييلاقی

به تشنگان خرابات دير دور و برش
دهاد جام پی جام با چه قبراقی!

نپرسد اهل کجايی و می دهد تروفرز
به جنبلی و مسلما ن و گبر و اشراقی

خداش خير دهاد آن که اين پری آورد
و کرد ساقی ميخانه زير اين طاقی

بيابه کوری چشم بسيجيان و سپاه
پياله پشت پياله بنوش شلاقی

منی که ارث پدر مادری به می دادم
ز والدين چه حاصل برم به جز عاقی

به پشت و روی پياله چنان زدستم ليس
که چشم محتسبان می زند ز براقی

حديث خوب و بدی با من ای طبيب مگوی
که با کلسترولم ميزنم ره چاقی

چنان دگر شده حالم که در سجل احوال
ندارم هيچ شباهت به عکس الصاقی

نمانده است قلم را توان شرح فراق
چه به که تايپ کنم حسب حال مشتاقی


ارسال یک نظر
Comments:
آقای مهندس دکتر رفیوجی عزیز
حیلی خیلی خوشحتا شدم که الحمدالله از مرخصی برگشتید . من هم مدتی که نبودید درفراغت شما ازغصه هرروز مست میکردم و شعرو ور میگفتم. منظورم دری وری است فکر نکنید خدای ناکرده شاعد شده امنه خیر بنده همان ماعیرد قدیمی و مخلص شما هستم. بهامید دیدار هرچه بیشنر شما در سایت خوب و خوش آوازتان.
 
درود بر مردان و زنان کتاب سنج و بزرگ.
 
ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر