DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

سه‌شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۴


جنگ اکبری و اکبيــری و خاطره آن شهيد معطـر 


درچند روز گذشته، همسر شهيد رجايی چندين بار به سوء استفاده ازبوی شوهرش توسط عمله و اکره احمدی نژاد اعتراض کرده است. وی به خبرنگاران گفته است که نسبت دادن بوی رجايی، آن شهيد بی ثانی به اين سوسک سياه بوگندو، مغاير با موازين انصاف و اسلام و عدالت است و همه مردم ايران اذعان خواهند داشت که اين اکبيری هرگز نمی تواند جا پای آن شهيد معطر بگذارد. حاجيه خانم رجايی افزوده است که در خوابی که ديده است شهيد رجايی به او گفته اند که من دراين انتخابات نه به اکبری رای می دهم و نه آن اکبيری. من رای ام را در همين دنيا ( منظور همان دنياست) به امام وارد ( منظور امام راحل است)، خواهم داد. از قول من به آن سوسک سياه بگو: ايناف ايز ايناف. اين قدر خودت را به ما نچسبان.

همسر اين شهيد معطر با اشاره به قطيفه مرحوم شهيد رجايی بی ثانی گفت که شهيد رجايی خدا بيامرز هر صبح جمعه به حمام می رفت اما اين اکبيری را آنطوری که من در تلويزيون ديده ام انگار فقط غسل خاکی می کند. وی افزود که آن شهيد عاليقدر، هر صبح جمعه به حمام سرِ کوچه می رفتند و اين کارشان هيچ وقت ترک نمی شد. حتی يادم هست يک روزجمعه که به نظر من لازم نبود ايشان به حمام بروند، من گفتم: " ديگه امروز برا چی ميری حمام؟" گفتند: ضعيفه، حالا اگر غسل واجب لازم نيست، غسل های مستحب که هست. برای انجام آنها می روم. ديدم بازهم فضولی بی جا کرده ام. يعنی می خواهم بگويم که آن مرحوم بی ثانی، حتی اگر لازم هم نبود، هفته ای يکبار را به حمام می رفتند. البته نه برای زدن شامپو عطر و ادوکلن و اين اداهايی که آدم هايی مثل خاتمی در می آورند. نه. هميشه می گفتند که تنی که بايد به گور برود که ديگر اينقدر کيسه و ليف کشيدن لازم ندارد.

گويا شهيد رجايی در همان خواب، از قول امام خمينی گفته است که ايشان دل ِ خوشی از هيچ يک از کانديداها ندارند و گفته اند که من نه از آن اکبری بد عنق خوشم می آيد و نه از اين اکبيری دل هم زن. و بعد امام فرموده اند انگار اون دنيا ديگه جای اين حرفا نيست. اينها هم اشتباه می کنند، بيايند اينجا سنگين ترند.


ارسال یک نظر
Comments:
آقای رفیوجی: دمت گرم. اگر فحش ما تاثیر داشت ترا به همان دودست بریده حضرت عباس خبر بده، ما بیشتر فحش بدیم. ولی خودت هم م یدونی که خیلی خیلی مخلصیم
لقمانعلی
 
ای لقمانعلی ملعون

همه می دانند که همه اين فتنه ها زير سر توست. بيا و تا دير نشده برای تخفيف جرمت خودت شماره موبايلت را به دفتر ستاد رئيس جمهور ارزشی - ارتشی بفرست تاهرچه زودتر خدمتت برسند. انشاالله تعالی

الف رفيوجی
 
ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر