DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

جمعه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۳


مســـــــــلمانان  


مسلمانان امام از ره درم كرد
جدا از آب و خاك كشورم كرد
مسلمان چون شما بودم، وليكن
خمينى شاه گشت و كافرم كرد
***
مسلمانان دلم خون و دلم خون
كه با افسانه اى گشتم من افسون
همى ترسم كه از كوره روم در
اگر دستم رسد برچرخ گردون
***
مسلمانان امان از بخت خفته
كه اميد ازدل ما پاك ُرفته
من اينجا و تو اونجا با هم و بى
الهى كار كس مشكل نيفته
***
مسلمانان امان و داد و فرياد
كه هر دار و ندارم رفت برباد
اگر اين است راه و رسم اسلام
الا كفر جهانى باغت آباد
***
مسلمانان چى مى باشد گناهم
كه سوى خانه خود نيست راهم
من از دست مسلمان مى گريزم
زشرش مى دهد كافر پناهم
***
مسلمانان مسلمانى ما را
الهى ملتى ديگر نبيند
الهى آنچه برما رفت از اسلام
مسلمان نشنود، كافر نبيند


ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر