DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> سَــــــنـگر <$BlogRSDUrl$>

سَــــــنـگر
 

پنجشنبه، آبان ۳۰، ۱۳۸۷


دکترها و مهندس های ادبيات فارسی 


بتازگی يک دانشمند اسلامی روشن کرده است که عشقاق تاريخی ما مانند خسرو و شيرين، وامق و عذرا، ليلی و مجنون و صمد و ليلا، تنها عاشق پيشه و الکی خوش نبوده اند و از شخصيت های برجسته سکولار در دوران خود بوده اند و کلی آبرو برای ما ملت حفظ می کرده اند. اين دانشمند فرزانه، دکتر حسن تاجبخش نام دارد که گويا در ظاهراً دامپزشک است اما براساس نوشته هايش بايد او را؛ "علامه پزشک الاسلام" ناميد، وی به تازگی در مقاله ای در مجله "گزارش ميراث" ادعا کرده است که براستی هنر نزد ايرانيان است و بس. ايشان براساس متون کهن و منابع تاريخی که پژوهيده اند، ادعا کرده اند که مدرنيزم ريشه ای ايرانی دارد و خارجی ها ول معطلند.

براساس پژوهشهای این استاد درجه يک اسلامی، فرهاد، که در ادبيات فارسی به عاشق پيشگی شهرت دارد، در واقع مهندس بوده است و نخستين سيستم شيررسانی درون- شهری را پايه گذاری کرده است، البته به عشق شيرين. براساس اين تحقيقات، مهندس فرهاد شيررسان، در اوقات فراغت به کوهکنی و عاشق بازی می پرداخته است اما کاراصلی اش مهندسی بوده است. نامبرده در يک گاردن پارتی که آن نيز اختراع ايرانيان است اما به اسم خارجی ها ثبت شده، با دکتر شيرين خوشگل نژاد آشنا می شود و يک دل نه صد دل عاشق دکتر می شود و سر به صحرا می گذارد. مهندس شيررسان چند بار پيشنهاد صيغه شدن به دکترخوشگل نژاد می دهد که با پاسخ منفی وی روبرو می شود. درپی اين ناکامی وی بار ديگر سربه صحرا می گذارد و به عنوان شهيد مفقود به قلب تاريخ می پيوندد.

براساس تحقيقات دکتر پزشک الاسلام همه نام آوران ادبيات کهن ما دارای مدارک دکترا از دانشگاه های مشهوری مانند دانشگاه گندی شاپورو دانشگاه آپادانا و يا نظاميه بغداد بوده‏اند. (البته خدا رحم کرد که اين بزرگان از دانشگاه آکسفورد مدرک نگرفته بودند وگرنه مجبور می بوديم که استيضاحشان کنيم.) حتی کريم شيراه ای هم که به گواهی تاريخ داخل آدم نيست، دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شيراز در رشته ارتباط شيره و مزه - ترکمانی در روزگار باستان بوده است.

براساس تحقيقات اخير، دکتر ليلی مجنون خواه استاد روانپزشکی در دانشکاه مکران که امروزه به کرمان مشهور است، بوده است و در تراپی های هفتگی خود عاشق مريضی بنام غلامرضا چارده معصومی که با نام "مجنون" در کافه های لاله زار در آن دوره تخلص می کرده، شده است وماجرای اين عشق آتشين را به روزنامه نگاری بنام نظامی فروخته است.

در اين راستا بايد از کسانی مانند؛ دکتر وامق عذرا خواه، مهندس ويس يک دل نه صد دل، دکتر حافظ رندی نژاد ( متاسفانه معتاد به الکل) و حجه الاسلام دکتر سعدی شيرازی و پروفسور بازنشسته فردوسی طوسی نيز ياد کرد. براساس تحقيقات اخير، حجه الاسلام دکتر سعدی، مخترع فالوده شيرازی است و دکتر حافظ، مسئول حفاظت آثار باستانی بوده است و بهمين جهت هم در غزل های خود به دفعات از خرابات ياد می کند، چرا که وی مسئول همه خرابه کهنه های اين مملکت بوده و دلش نمی خواسته است که جوانها در آن خرابه ها دست به اعمال خلاف عفت بزنند. ما از خداوند تبارک علّو درجات برای ارواح پرفتوح اين دکترها و مهندسها آرزومنديم و زيارت خانه خدا را برای وراث آنان از رهبر معظم انقلاب درخواست می نماييم.
ما در اين رسانه عقيدتی-سياسی-ملی-مذهبی، از خانواده های مرحومان حافظ، سعدی، نظامی و فردوسی خواهشمنديم که هرچه زودتر مراتب را به دفتر رهبری ابلاغ نمايند. والسلام علی من البتع الهدی ( معنی ش نمی دونم چيه).
آمين، يا رب العالمين. َ


ارسال یک نظر


پســتو:



دوســتان:

اصغرآقا
عبدالقادر بلــوچ
لقمانعلی گزارشگر